Proiectele Noastre

School + Hospital

PROIECTE SPECIALE

Proiect de comunicare selectat de către Administrația Prezidențială în programul oficial “România la Centenar”. Conceptul abordează cele două spații prin care toți trecem la un moment dat, spații care ne influențează viața: școala și spitalul.

Educație

Building Education

2018 · 3 EDIȚII

Proiect de comunicare interprofesională unic în România, prima întâlnire a profesiilor din educație cu profesiile construirii spațiului, care abordează printr-un concept inedit calitatea actului și a spațiului educațional.

Sănătate

ROHO

2020 · 5 EDIȚII

Convenția Română a Spitalelor este un amplu eveniment internațional dedicat calității actului medical, exemplelor de bună practică din activitatea clinică și de management medical.

Romanian Healthcare Awards

2020 · 1 EDIȚIE

Eveniment de recunoaștere a inovației și a excelenței din domeniul sănătății, care promovează cei mai buni medici, profesioniști și manageri din sănătate.

Building Health

2020 · 6 EDIȚII

Proiect dedicat construcțiilor din sănătate, arhitecturii medicale și calității spațiului medical, fiind prima întâlnire din România a medicilor și a profesiilor construirii spațiului.

Medicină de Încredere

2020 · 7 EDIȚII

Un concept despre încredere: încrederea medicilor în propria profesie și încrederea pacienților în medicii lor, concept creat pentru Colegiul Medicilor din România, cu peste 50000 de membri.

Romanian Hand Hygiene Days

2018 · 1 EDIȚIE

Proiect distins cu Premiul de Excelență Romanian PR Award 2018 la Categoria Evenimente. În cadrul proiectului nostru, Ministrul Sănătății din România a semnat în premieră carta Organizației Mondiale a Sănătății pentru prevenirea și controlul infecțiilor.

Bucharest Healthcare Debate

2017 · 1 Ediție

Eveniment internațional organizat la Palatul CEC și dedicat provocărilor recente și perspectivelor sistemelor medicale central și est-europene, cu reprezentați ai ministerelor sănătății din regiune.

Întâlnirea Europeană UEMO

2019 · 2 EDIȚII

Pentru prima orară în cei 50 de ani de existență a UEMO – Uniunea Europeană a Medicilor din Familie, întâlnirea anuală a organizației a avut loc în România, la București și apoi la Cluj- Napoca, cu invitați din 25 de țări.

Agricultură

RALF Forumul Internațional al Marilor Fermieri

2020 · 5 EDIȚII

Primul eveniment internațional din România dedicat marilor fermieri (+1000 ha). Forumul promovează bunele practici și modele de succes din agricultura românească și internațional

Seara Marilor Fermieri

2020 · 2 Editions

Eveniment de business networking care apreciază inovația și excelența marilor fermieri români, promovând cele mai bune exemple din toate domeniile agricole.

Real Estate

DEVO

2020 · 3 EDIȚII

Proiect internațional de comunicare dedicat marilor dezvoltatori din domeniile office, retail, industrial-logistic și mixt, care urmărește marile proiecte de construcții în cele 3 etape semnificative: viziune, investiție, dezvoltare.

Building Home

2020 · 2 EDIȚII

Forum internațional despre calitatea spațiilor în care locuim, dedicat conceptelor și dezvoltărilor rezidențiale reprezentative, arhitecturii și designului interior.

Ospitalitate

FORO

2020 · 3 EDIȚII

Concept dedicat reputației din industria ospitalității. Forumul promovează bunele practici, investițiile reprezentative și poveștile de succes ale hotelurilor și restaurantelor din întreaga lume.

Proiecte Speciale

Xgroup Meetings

2020 · 3 EDIȚII

Grup tematic, independent, reprezentativ și consultativ al celor mai buni 10 profesioniști, care abordează provocările recente ale domeniului lor, oferind soluții și recomandări din perspectiva propriilor exemple de excelență profesională.

GALA MEDICI + INIMI

2018 · 1 EDIȚIE

Eveniment dedicat echipelor medicale care au operat în ultimii ani la București, Iași și Cluj peste 700 de copii cu malformație cardiacă, în cadrul programului de cardiologie și cardiochirurgie pediatrică, program realizat în parteneriat cu San Donato Hospital Group din Italia.

Lucian Alexe

Manager, Spitalul Municipal Caritas, Roșiorii de Vede, Teleorman

Manager Invitat ROHO

“ROHO este un eveniment pe măsura așteptărilor noastre, pe măsura a ceea ce se vrea în sistem: calitate și performanță. Am descoperit oameni entuziaști, care vor să pună umărul la schimbare, la o schimbare radicală, ținând cont de interesele pacienților, dar și ale specialiștilor. O schimbare majoră se face prin comunicare, printr-o cointeresare la vârf a tuturor factorilor responsabili din sistemul de sănătate, dar și prin voință politică. Întâlnirea cu profesioniștii din alte țări europene este la fel de importantă pentru noi, deoarece putem descoperi un model cu înalte standarde în sistemul European de sănătate pe care și noi îl putem realiza în spitalele din Romania. Consider că ROHO trebuie să continue. Convenția este absolut necesară pentru noi toți. Întâlnirea face posibilă transparentizarea problemelor care persistă în sistem, iar o comunicare permanentă, o conlucrare, poate să schimbe mentalități și procese invechite, pentru a avea ceea ce ne dorim cu toții de foarte mult timp, schimbarea!”

Anca Thompson

General Manager, Hotel Cherica 4*, Constanta

FORO Guest 

The atmosphere that prevails in the reception, from the first step that the guest takes in our hotel is undoubtedly determined to a great extent by the hotel leader. From the outfit, the kindness and the smile of the staff that welcomes the guests to the smallest cleaning details, all represent standards that must be monitored daily and which will influence the reviews of those who pass our threshold. All this is achieved only by a very active presence of the manager in the relations with the guests and with the members of his team. It is indeed an effort of a well-rounded team that understands its purpose and is highly motivated to achieve well-established goals in advance. Each “player” has its role, and the manager’s task is to make each individual understand how important everyone’s contribution is in gaining unforgettable experiences for those who invest to come to us. My challenge for each manager is to interact as much as possible with his guests, to find out directly the satisfaction of tourists, and especially to have the opportunity to intervene promptly and safely, rectifying situations that could influence negative reviews. later.

Adrian Cefălan

Director de Investiții, Compania Națională de Investiții, România

Invitat DEVO

”Orice investiție indiferent dacă este publică sau privată poate crea un impact pozitiv sau negativ asupra comunităților. Acest impact poate fi comensurabil (valoare, locuri de muncă, venituri după finalizare) sau necomensurabil (imagine, fericire, confort etc). Așa cum am spus, lăsând la o parte sursa de finanțare, atât investitorii privați, cât și CNI ca și dezvoltator al statului, se lovesc de aceleași probleme și provocări pe care trebuie să le depășească pentru a aduce un plus de valoare și confort comunităților noastre. Din punctul meu de vedere astfel de întâlniri între autoritățile publice și investitorii privați trebuie realizate periodic, fiind la ora actuală o necesitate. Public sau privat, cu toții împărtășim același viitor, iar dacă înțelegem asta avem șansa de a crea comunități puternice.”

Cătălin Pană

Projects Director, Skanska Property România

Invitat DEVO

”Proiectele de birouri reprezintă elemente importante ale procesului de dezvoltare urbanistică și arhitecturală a orașelor actuale, deoarece creează centre de interes comerciale și sociale și contribuie la dezvoltarea de noi zone geografice. Pentru a fi atractive, dezvoltatorii trebuie să stabilească noi standarde pentru locurile de muncă, aliniate cu tendințele și inovațiile actuale. Constructorii trebuie să demonstreze în orice moment că le pasă de public și că asigură un minimum de deranj comunităților existente.”

Constantin Ciurea

Director General, Architect Service

Invitat DEVO

”O caracteristică importantă pentru un oraș modern o poți cu ușurință observa în calitatea construcțiilor. Cu siguranță este printre primele lucruri care te impresionează. Aștept ziua în care va exista o relaxare a canoanelor legislative astfel încât să putem realiza cu mai multă ușurință proiecte noi, frumoase care să ridice orașele noastre la nivelul marilor capitale europene.”

Silviu Stoica

General Manager, Ramboll South East Europe

Invitat DEVO

”Schimbările climatice globale, urbanizarea și cererea crescândă de resurse tot mai limitate sunt probleme cu care umanitatea se confruntă în prezent. Acum, mai mult ca niciodată, o abordare integrată a designului orașului a devenit o necesitate de reconciliere a provocărilor legate de gestionarea resurselor, protecția mediului și calitatea vieții umane. Sistemele de infrastructură convenționale nu mai pot răspunde cerințelor actuale de dezvoltare urbană. Conectarea spațiului urban ca infrastructură interactivă, ecologică – vizibilă din punct de vedere public, simplă și frumoasă din punct de vedere tehnico – arhitectural constituie baza unei abordări orientate spre viitor. Experții Ramboll abordează provocările globale urbane implicându-se în proiecte de dezvoltare pentru a crea soluții inovatoare și viabile pentru clienții noștri și societate.”

Alina Catrina, Marilena Popa

Co-founders, Zada Architecture, Bucharest

FORO Guest

The notoriety of a space is closely linked to the architecture and especially to the ability of the architect to juggle with the space, with the light, with the energy of the place, with the story of the brand. The architect is the magician who balances the variables and the constants and lays the foundations of a unitary space, harmoniously combines the joy of the space with the needs of the beneficiary, with the principles of theory and design to give birth to a place where people experience certain emotions, energies and sensations.

Ciprian Faraon

Managing Director, NOBLESSE Boutique Hotel 5*, Sibiu

FORO Guest

The level of investments in the quality of the services and the comfort of the rooms, in the hospitality industry, are determined by the classification level, the business vision that the shareholders of that company have when they set their target customers, obviously based on a correct market analysis. Maintaining the comfort level and the quality of services are the major challenges of hotel management, this being closely linked to the quality of the management, the training of the staff but also the dynamics of the market. 

Adrian Untaru

Founding Partner, ADN Birou de Arhitectura

Invitat DEVO

”În ultimul timp observăm apariția unor teme de proiectare noi pe piața noastră, proiecte de dimensiuni mai mari, semnificative ca impact la scara orașului. Dimensiuni ce permit comasarea unor funcțiuni complementare la scara unui oraș: ansambluri rezidențiale dezvoltate integrat împreună cu clădiri de birouri, două funcțiuni majore ce se sprijină reciproc și pot să beneficieze împreună de servicii colaterale ca: săli de sport, spații publice, parcuri, spații comerciale sau facilitați precum cluburi, spații retail, grădinițe etc.

Acest tip de proiecte, de cele mai multe ori întâlnit la exemplele europene sunt inițiate de către autoritățile publice, ca parte din politicile de dezvoltare ale orașelor. Din păcate la nivelul autorităților acest demers nu apare. Sunt exemple coerente și sustenabile de dezvoltare, având inclusiv rațiuni economice în spate, necesare la scara orașului. Observăm astfel apariția acestor proiecte, în cazul nostru, din inițiativă privată, și credem că este o direcție bună cu un impact pozitiv asupra pieței de real estate locale.”

Daniel Ben-Yehuda

General Manager, Sheraton Bucharest Hotel 5*, Bucharest

FORO Guest 

Hoteliers must assume the obligation to offer a product permanently above expectations, as part of an unwritten law. It is imperative to come up with fresh ideas, to surprise the guests and to bring them back. In order to succeed, it must consider a constantly sustained investment plan, with a focus on new elements, which will bring added value both from the perspective of the image and from the services offered. In order to maintain an optimum level of quality and to maintain the standards, it is ideal that a major investment in modernization be made within a maximum of 7 years. A Hotel Manager identifies with the hotel brand 100%, represents it 24 hours a day. He is the image of that hotel, so his reputation is essential. He must be respectable, remain impartial and be extremely balanced. Its reputation and good communication with the market will decisively influence the continuity in the good functioning of the hotel, the performance of the team and the positive evolution of the business.

Dorin Bob

CEO, Studium Green

Invitat DEVO

”Conceptul de clădire verde are la bază o construcţie nouă, sustenabilă, durabilă, non-toxică cu un impact minim asupra mediului înconjurător care, poate avea capacitatea de regenerare urbană. Din 2003 până în prezent, anomaliile atmosferice au început să-și facă simțită prezența, având un impact negativ asupra vieții. În calitate de dezvoltatori imobiliari, noi, Studium Green ne-am propus să construim eficient, adoptând concepte noi, eco-friendly pe care să le implementăm la nivel urban, respectând standardele performanței ecologice BREEM pentru o proiectare durabilă.
Clădirile verzi se remarcă atât printr-un consum redus de energie electrică, apă, precum și un mediu interior de calitate, sănătos, cu un design creativ, folosind resurse locale și materiale naturale. Ne mândrim cu realizările noastre de până acum, în cei 15 ani de activitate. Prin noul proiect, Wings, dăm aripi arhitecturii locale spre cele mai înalte standarde de confort și design. Wings este un proiect ambițios și plin de curaj, care va deveni o emblemă pentru oraș și comunitate.”

Eugen Tudosie

Manager, Restaurant Mesogios, Bucharest

FORO Guest

A restaurant is a complex investment, in which the space for the service is only a part, the visible one. The kitchen and the attached spaces, the human resources, the selection of the suppliers are just some of the elements that give consistency to the concept. The manager is responsible for the financial management, but also for defining the tariffs in his unit. Also, the restaurant manager’s missions vary depending on the type of restaurant in which he operates.

Oana Voicu

Manager, Peștera Hotel, Moroeni

FORO Guest 

The quality of the services represents a competitive advantage, which makes the difference between a mediocre experience and one that you will want to relive. People no longer want only standard equipment, and the quality to be considered exceeds material aspects, leading to courtesy, behaviors, flexibility. In the hospitality industry the staff cannot be replaced entirely by robots. Even if investments are initially large, they should be a priority and the benefits will be seen in the long run. Quality becomes a marketing tool, through which the image of the company can be improved. Image is extremely important and at the same time difficult to maintain especially now that everything is happening in the online environment, in real time. Reputation determines success, therefore it must be built without compromises, without giving up values. People will trust the hotels with unwavering reputation and will appreciate the dedication and quality services.

Johnny Șușală

Managing Partner, Rare Foods Services, Bucharest

FORO Guest 

First of all, if a restaurant is built from scratch, from my point of view, the chef should also attend with the architect, because he knows very well the organization and the technological flow. Secondly, my recommendation is that investments be made in new equipment, as they give long-term returns. Reputation management from my point of view has three aspects, which, in fact, we all know: evolution, evaluation, execution. Without these you cannot have a professional performance as a Chef.

Ciprian Dogaru

Executive Manager, Hotel Ambient 4*, Brașov

FORO Guest

The quality of the services must be continuously improved, and this is done through regular trainings and last-minute information shared with the relevant departments. Maintenance of hotel spaces is also a priority, as good hotel services cannot compensate for unattended space and vice versa. A mix between the two components is ideal and leads to the success of the customer relationship. A hotel’s reputation is its business card. In the online environment, the grades given by the guests are the mirror of the activity of the hotel, and they can be improved by good management and communication with the client.

Adrian Cefălan

Investment Director, The National Company of Investments of România

DEVO Guest

“Any investment, whether public or private, can create a positive or negative impact on communities. This impact can be commensurable (value, jobs, revenue after completion) or unmatched (image, happiness, comfort, etc.). As I said, aside funding source, both private investors and CNI, as developer of the state are facing the same problems and challenges that must be overcome to bring added value and comfort of our communities. From my point of view such meetings between public authorities and private investors must be carried out periodically, currently being a necessity. Public or private, we all share the same future, and if we understand that, we have the chance to create powerful communities. “

Chef Alex Petricean

Head Chef, Restaurant Maize Farm to table, Bucharest

FORO Guest 

I would say that the utility and the equipment of the space are capital in a restaurant. The quality of services is directly proportional to the investment in human resources, because people are the service providers in a restaurant. The profession of Chef in Romania has to remove the negative reputation that this considered profession of unskilled people had before realizing that being a Chef means much more than knowing how to cook. The reputation of the Chief in Romania is still at the beginning and from now on it will be important what will happen. For me, reputation is built on principles supported by a philosophy and a mentality. You cannot build your reputation by supporting something you do not believe in or characterize.

Ștefan Stănescu

General Manager, Agromec Vișina SA, Olt, +3500 ha

Guest Farmer

Such a meeting, organized every year, is very important from the perspective of exchanging experiences with the guest farmers from the EU and the new technologies they use to increase production efficiency. Only by being open can we gain more, together!

Puiu Ilisei

Manager, PILIS SRL, Călărași, +1000 ha

Guest Farmer

The event was very beneficial to me, because although I think we have modern equipment, you always find something new, you meet people with different experiences from different parts of the world. Such events have to be organized more often, even in different places in the country, and showed the farmers what you showed to me.

Gabriel Dumitrașcu

Project Manager, Agri Consortium, Caraș-Severin, +6000 ha

Guest Farmer

I am glad that Agri Consortium has the opportunity to attend the premiere of this event in Romania. The reunion during the event of experts, local and foreign farmers, will help providing a better understanding of complementary and competitive European initiatives in agriculture, succeeding to create the conditions for a comfortable relation.

Dimitrie Muscă

General Manager, Combinatul Agroindustrial Curtici, Arad, +7500 ha

Guest Farmer

I am working in western Romania, where we are exploiting a surface of 7600 hectares in two industrial complexes, i.e. the one from Curtici and the one from Olari. We have integrated everything, from sowing crops in the field – wheat, corn, rapeseed, soybeans, to processed products from our stores, everything in closed circuit. On this segment, which is fairly long, nobody interferes with anything.

Vasile Lungu

Administrator, Agro Industrial Ceres, Iasi, +2000 ha

Guest Farmer

Exchanges of experience are beneficial to the progress in any field of activity not only in agriculture. Thus we can identify similarities and differences, ways of working, having the possibility of transferring knowledge of good practice, being essential for the development.

Cătălin Pană

Projects Director, Skanska Property Romania

DEVO Guest

“Office projects are important elements of the urbanistic and architectural development of today’s cities, creating commercial and social points of interest and contributing to the development of new geographical areas. To be attractive, the developers have to set new standards for working places, aligned with the current trends and innovations. The builders have to demonstrate at all times that they care about the public and ensure minimum disruption to existing communities.”

Vlad Bontaș

Manager, AGROVOC, Galați, +5500 ha

Guest Farmer

First and foremost, I want to thank you for your invitation and to congratulate you on the organization of the Forum, which was very well structured, both in terms of the guests, as well as of the topics addressed. It was a day full of – we hope – useful information; when the breaks allowed it, we made the most of the networking part to become acquainted with other Romanian colleagues and to talk about the problems in our farms and what could be improved.

Constantin Ciurea

General Manager, Architect Service

DEVO Guest

“An important feature for a modern city can be easily seen in the quality of construction. It is certainly one of the first things that impress you. I await the day when there will be a relaxation of the legislative canons so that we can more easily achieve new beautiful projects that will raise our cities to the big European capitals.”

Silviu Stoica

General Manager, Ramboll South East Europe

DEVO Guest

”The global climate changes, the urbanization, and the growing demand for increasingly limited resources are issues that humanity is currently facing. Now more than ever, an integrated approach to city design has become a necessity to reconcile the challenges of resource management, environmental protection and quality of human life. Conventional infrastructure systems can no longer meet the current urban development requirements.

Connecting urban space as an interactive infrastructure, green – visible from public view, simple and beautiful in terms of technical – architectural basis for a future-oriented approach. The Ramboll experts address global urban challenges by engaging in development projects to create innovative and sustainable solutions for our customers and for the society.”

Adrian Untaru

Founding Partner, ADN Birou de Arhitectura

DEVO Guest

“In the latest period we have seen the emergence of new design themes on our market, bigger projects with a significant impact on the scale of the city. Dimensions that allow pooling of complementary functions at the scale of a city: residential complexes developed integrated with office buildings, two major functions that support each other and can benefit together from additional services as sports halls, public spaces, parks, shopping or facilities such as clubs, retail outlets, kindergartens etc.

This type of project, most often encountered in European examples, is initiated by public authorities as part of city development policies. Unfortunately, this does not happen regarding the authorities. They are coherent and sustainable examples of development, including economic reasons behind, needed at the city scale. We see the emergence of these projects, in our case, of private initiative and believe it is a good direction with a positive impact on the local real estate market.”

Dorin Bob

CEO, Studium Green

DEVO Guest

“The green building concept is based on a new, sustainable, non-toxic construction with a minimal impact on the environment that can have urban regeneration capacity. From 2003 until now, atmospheric anomalies have begun to feel their presence, having a negative impact on life. As real estate developers, we, Studium Green, intend to build efficiently, adopting new, eco-friendly concepts to implement at city level, respecting BREEM’s environmental performance standards for sustainable design.

Green buildings are characterized by both low energy consumption and water, as well as a healthy indoor environment with a creative design using local resources and natural materials. We are proud of our achievements so far in our 15 years of activity. Through the new project, Wings, we give the local architecture wings to the highest standards of comfort and design. Wings is an ambitious and brave project that will become an emblem for the city and the community. << The transition to green will not be a revolution, it will be an evolution.”

Adrian Soare

Senior Manging Partner, CUMULUS

DEVO Guest

“We believe that quality architecture stimulates the society and each of us to evolve and builds new mentalities. We have built CUMULUS to professionally and responsibly support those major investments that form a true infrastructure of prosperity. We are present at DEVO for an open exchange of ideas and strategies with those who contribute directly and significantly to the community development. “

Cristovao Rocha

Development & Expansion Manager, Sonae Sierra Romania

DEVO Guest

”As an international property and retail real estate services company dedicated to serving the needs of investors we are able to respond to our clients’ needs and add value in their business through the delivery of services solutions from A to Z, in the field of property management, development and investment management. We develop, manage and invest in sustainable retail assets and provide investment, architecture & engineering and property management services for clients in geographies as diverse as Europe, South America, North Africa and Asia, while creating shared value for our business and society.

DEVO Large Developers International Forum represents for Sonae Sierra an important opportunity to interact with Partners and Clients, share experiences and be an active player for the continuous improvement of the sector. It is our belief that each development in a city or region must bring added value through innovation, sustainability and entrepreneurship. New developments will integrate Smart Cities technology where city officials interact directly with both community and city infrastructure. Sonae Sierra is committed to play an important role in the evolution of our cities and regions contributing with know-how and good practices to achieve this goal.”

Nicolae Marin

Manager, Hotel Tecadra 4*, Bucharest

FORO Guest

Investments in a hotel are necessary, both in accommodation spaces (refurbishment and renovation of rooms, changing and redecorating bars and restaurants, improving menus), as well as investing in the quality of services offered by hoteliers. For a hotel manager, the quality of the services, the beauty of the space and the decoration are the strong points in building of a reputation.

Bogdan Arsene

General Manager, Best Western Stil Hotel 4*, Bucharest

FORO Guest

The policy of the Best Western Stil hotel has a very important component of customer service. We care about our guests and are very attentive to the feedback they send us through various forms (directly at the hotel reception, in direct meetings with our staff, through the hotel feedback forms, through the pages of TripAdvisor, Booking, Facebook etc.). Feedback from our guests helps us to maintain the level of services and facilities we offer to a certain standard and to make improvements. In the last 2 years we have made significant investments in this regard.

Marius Moga

Deputy Sales & Marketing Director, ZACARIA

DEVO Guest

“Any investment, whether public or private, can create a positive or negative impact on communities. This impact can be commensurable (value, jobs, revenue after completion) or unmatched (image, happiness, comfort, etc.). As I said, aside funding source, both private investors and CNI, as developer of the state are facing the same problems and challenges that must be overcome to bring added value and comfort of our communities. From my point of view such meetings between public authorities and private investors must be carried out periodically, currently being a necessity. Public or private, we all share the same future, and if we understand that, we have the chance to create powerful communities. “

Eugen Tudosie

Manager, Restaurant Mesogios, București

Invitat FORO

Un restaurant este o investiție complexă, în care spațiul destinat servirii este doar o parte, cea vizibilă, a clientului ce ne trece pragul. Bucătăria și spațiile anexe, resursele umane, selectarea furnizorilor sunt doar câteva dintre elementele care dau consistență conceptului și care îl pun în valoare. Managerul este responsabil cu managementul financiar, dar și cu definirea tarifelor în unitatea sa. De asemenea, misiunile managerului de restaurant variază în funcție de tipul de restaurant în care își desfășoară activitatea. Într-un restaurant-lanț se aplică reguli bine definite din cadrul societății, în care acesta asigură managementul locației de zi cu zi și dezvoltă programe de lucru pentru personalul său. Acesta gestionează activitatea de resurse umane, recrutează noi angajați și în cele din urmă, asigura calitatea de îngrijire și satisfacție a clientului.

Beatrice Dumitrașcu

Vice President Residential Sales, One United Properties Romania

Speaker and Guest

Beatrice Dumitrașcu joined One United Properties in 2013, first as a sales manager, and currently as VP Sales Sales. She is responsible for managing the largest residential sales portfolio of the company, generating high quality services for both clients and owners. She has worked for major companies such as Forum Invest Romania, Anchor Group, Eurisko Consulting, Tiriac Imobiliare, Coldwell Banker and has trained his professional skills over the years in projects involving sales, marketing, communication, project management, events and sales. estate.

www.one.ro

Chef Ștefan Popescu

Executive Chef, Pullman Bucharest World Trade Center

FORO Guest 

A restaurant is itself a complex investment. One of the current problems in this field is the quality of services, which is why it is imperative to invest in this direction. A restaurant can remain “top” only by mentioning the quality – that is why this concept must be understood in detail. Competition is growing in all sectors and the best way to distinguish yourself from others is the reputation you build. The decision to use reputation as a career building tool differs from one sector to another and depends on the professional objective. However, being a professional with visibility becomes an increasingly necessary means of career development.

Diana Popescu

General Manager, Hotel Epoque 5*, București

Invitat FORO 

Reputația online și offline a unei proprietăți transcende gradul de notorietate al locului sau al brandului, ea reprezintă cel mai fidel indicator al gradului de satisfacție al oaspeților, în același timp măsurând percepția tuturor publicurilor asupra performanței hotelului. În cazul unui hotel boutique, precum Epoque, care se definește prin calitatea și gradul de personalizare al serviciilor, comunicarea de brand și comunicarea directă și reală cu oaspeții și cu partenerii noștri face parte din activitatea de zi cu zi. Întotdeauna mă implic personal în dialogul cu oaspeții Epoque, fie că e vorba de a monitoriza și a răspunde la recenziile online, sau de diversele solicitări cu privire la serviciile și evenimentele care au loc la noi. Indiferent de categorie sau de numărul de stele sau de faptul că este amplasat într-o zonă turistică sau una de business, calitatea spațiilor, facilităților și a infrastructurii este esentială pentru confortul și siguranța oaspeților, cât și pentru un management eficient. În ceea ce privește calitatea serviciilor, aceasta reprezintă nu numai prioritatea numărul unu, dar și diferențiatorul principal și identitatea fiecărei proprietăți.

Chef Alex Petricean

Head Chef, Restaurant Maize Farm to table, București

Invitat FORO 

Aș spune că utilitatea și echiparea spațiului sunt capitale într-un restaurant. Calitatea serviciilor este direct proporțională cu investiția în resursele umane, pentru că oamenii sunt furnizorii de servicii într-un restaurant. Meseria de Chef în România are de îndepărtat reputația negativă pe care a avut-o această profesie considerată a oamenilor necalificați înainte de a se conștientiza faptul că a fi Chef înseamnă mult mai mult decât a ști să gătești. Reputația Chefului în România e încă la început și de acum înainte va fi important ce se va întâmpla. Pentru mine reputația este construită pe niște principii susținute de o filozofie și o mentalitate. Nu poți să iți construiești reputația susținând ceva în ce nu crezi sau care nu te caracterizează.

Chef Tsuchiya Naofumi

Proprietar și Bucătar-Chef, Tokyo Japanese Restaurant, Cluj-Napoca

Invitat FORO

Dorința mea de a participa la acest eveniment nu este întâmplătoare! Investirea în calitatea serviciilor reprezintă pentru noi crezul întregii noastre afaceri. Acum 15 ani, am ales România și Clujul în principiu pentru că nu existau foarte multe restaurante cu specific japonez. Privind în urmă, doar prin intermediul acordării atenției maxime calității serviciilor, mâncării și a atmosferei am reușit să avem cel mai longeviv restaurant cu specific japonez din Cluj-Napoca și să punem bazele primului lanț de Running Sushi-uri din România. Managementul reputației și asigurarea calității serviciilor merg mână în mână și se influențează reciproc. În cultura japoneză,onoarea și respectul față de ierarhie sunt la mare preț și tocmai aceste aspecte le-am avut în vedere în consolidarea echipelor de bucătari pe care le-am pregătit de-a lungul timpului. În raport cu clienții noștri, am abordat cu mari eforturi, aceeași viziune de a ne onora tot timpul promisiunea făcută lor: calitate desăvârșită în mod constant. Fără îndoială,reputația în acest domeniu este vitală dar și foarte greu de obținut, consolidat și menținut. Aici este adevărata provocare și fascinație!

Chef Thomas Parnaud

Head Chef, Restaurant Le Cave, București

Invitat FORO

Vă mulțumesc pentru invitația la FORO 2018, un eveniment pe care îl găsesc deosebit de util în industria de profil românească. După cum știți deja, un bun restaurant funcționează datorită unei echipe în bucătărie și a unei echipe în sală cele două formând de fapt un ansamblu bine pus la punct. Chef-ul bucătăriei are ca misiune transmiterea savoir-faire-ului pentru o experiență plăcută a clientului, nu doar în bucătărie ci și echipei din sală. În acest moment, serviciile de calitate au devenit un punct foarte important în strategia restaurantelor de a atrage clienți și mai ales clienți exigenți. Pentru a avea o reputație, un Chef trebuie sa aibă deja o identitate proprie. De exemplu, la Cave de Bucarest este un restaurant cu specific francez haut-cuisine dar eco responsabil, 90-95% din ingredientele folosite fiind produse locale, de bază, nepretențioase decât din punct de vedere al calității. Un aspect foarte important în crearea și păstrarea acestei reputații o reprezintă ieșirea din bucătărie, interacțiunea cu clienții, atât în diverse evenimente culinare cât și direct în sală, unde îmi place foarte mult să comunic cu clienții, să le aflu opiniile, să finalizez o farfurie în fața lor – lucruri pe care le consider atât plăcute cât și utile, atât pentru mine cât și pentru ei după cum am descoperit, timp în care acel savoir-faire lucrează în continuare în spate, în bucătărie. Nu se poate face o bună bucătărie fără a iubi oamenii.

Nora Al Zain

Hotel Manager, Bucharest Comfort Suites Hotel 4*, București

Invitat FORO

Având în vedere că trăim într-o lume care este într-o continuă dezvoltare la un nivel alarmant, trebuie să rămânem la curent cu toate trendurile moderne. Unul dintre stâlpii primordiali de rezistență ai unui hotel este capitalul uman. De aceea, este foarte important să investim întotdeauna și să ne antrenăm echipa pentru a putea oferi servicii de excelență oaspeților ce ne trec pragul. Serviciile și spațiile sunt cartea noastră de vizită. Managementul reputației este crearea acelui “brand recognition as a unique selling point” într-o lume hotelieră competitivă care cere adaptarea la standarde cât mai înalte de calitate, care prin urmare, ne ajută să ne distingem brandul și să oferim încredere oaspeților pentru a se reîntoarce la noi.

Daniel Ben-Yehuda

Manager, Sheraton Bucharest Hotel 5*, București
Invitat FORO
Hotelierii trebuie să își asume obligația de a oferi permanent un produs peste așteptări, ca parte dintr-o lege nescrisă. Este imperios necesar să vină cu idei fresh, care să ii surprindă pe oaspeți și care să ii aducă înapoi. Pentru a reuși trebuie să aibă în vedere un plan de investiții susținute constant, cu focus pe elemente noi, care să aducă un plus valoare atât din perspectiva imaginii, cât și din cea a serviciilor oferite. Pentru a păstra un nivel optim de calitate și pentru a menține standardele, este ideal ca la maxim 7 ani să se aducă o investiție majoră în modernizare. Un Manager de hotel se identifica cu brandul hotelier 100%, îl reprezintă 24 de ore din 24. El este imaginea acelui hotel, așadar reputația sa este esențială. Trebuie să fie respectabil, să rămână imparțial și să fie un om extrem de echilibrat. Reputația sa și buna comunicare cu piața vor influența decisiv continuitatea în buna funcționare a hotelului, performanța echipei și evoluția pozitivă a business-ului.

Silvia Pintilie Moscaliuc

Senior Interior Designer, Inland Deco, Iași

Invitat FORO

Un hotel este pentru o parte a oaspeților, casa departe de casă, iar pentru o altă parte este acel spațiu la care se raportează când vine vorba despre confort și ergonomie. Cu alte cuvinte, este un punct superior din punct de vedere estetic. Pentru un designer, proiectele de hoteluri și restaurante reprezintă o provocare ofertantă, care te invită să găsești un echilibru între designul avangardist, compartimentarea eficientă, cromatica și iluminarea temperată. Totodată, spațiile trebuiesc proiectate în așa fel încât ele să rămână actuale, așadar provocarea designerului este și de a se situa deasupra trendurilor și de a selecta, după un “barometru” interior bine calibrat, ceea ce va reprezenta un punct de referință important: imaginea hotelului.

Bogdan Arsene

General Manager, Best Western Stil Hotel 4*, București

Invitat FORO

Politica hotelului Best Western Stil are o componentă foarte importantă de customer service. Ne pasă de oaspeții noștri și suntem foarte atenți la feedback-urile pe care aceștia ni le transmit prin diverse medii (direct la recepția hotelului, în întâlnirile directe cu personalul nostru, prin formularele de feedback din hotel, prin intermediul paginilor TripAdvisor, Booking, Facebook etc.). Feedback-urile oaspeților noștri ne ajută să ne menținem nivelul serviciilor și facilităților pe care le oferim la un anumit standard și să aducem îmbunătățiri sau chiar schimbări acolo unde este cazul, astfel că în ultimii 2 ani am făcut investiții semnificative în acest sens. Faptul că funcționăm sub un brand internațional înseamnă o garanție în plus pentru clienți a standardelor la care le vor fi oferite facilitățile și serviciile în cadrul hotelului nostru. Consider că managementul reputației în turism și ospitalitate trebuie să fie un proces proactiv, permanent și constant adaptat tehnologiei și obiceiurilor de consum ale clienților. Internetul nu este întotdeauna o reflectare extrem de fidelă a realității, iar reputația este o resursă epuizabilă, de aceea rolul managerului în gestionarea economiei reputației, mai ales în industria ospitalității, este unul extrem de important, în special în contextul „democratizării” informației în spațiul online, care uneori poate duce și la abuzuri de poziție.

Nicolae Marin

Manager, Hotel Tecadra 4*, București

Invitat FORO

Investițiile într-un hotel sunt obligatorii și necesare, atât în spațiile de cazare (reamenajare și înnoire a camerelor, schimbarea și redecorarea barurilor și restaurantelor, îmbunătățirea meniurilor), cât și investiția în calitatea serviciilor oferite de hotelieri. Pentru un manager de hotel, calitatea serviciilor, frumusețea spațiului și a decorului sunt punctele forte în a simți reputația ce îți oferă fenomenul hotelier.

Alina Catrina, Marilena Popa

Co-fondatoare, Zada Architecture, București

Invitat FORO

Notorietatea unui spațiu este strâns legată de arhitectură și mai ales de capacitatea arhitectului de a jongla cu spațiul, cu lumina, cu energia locului, cu povestea brandului. Arhitectul este magicianul care echilibrează variabilele și constantele și pune bazele unui spațiu unitar, îmbină armonios bucuria spațiului cu nevoile beneficiarului, cu principii de teorie și design pentru a da naștere unui loc unde oamenii să experimenteze anumite emoții, energii și senzații.

Ciprian Faraon

Managing Director, NOBLESSE Boutique Hotel 5*, Sibiu

Invitat FORO

Nivelul investițiilor în calitatea serviciilor și confortul camerelor, în industria ospitalității, sunt aidoma nivelului de clasificare, a viziunii de business pe care acționarii acelei companii o au când își stabilesc clienții țintă, evident în baza unei analize corecte a pieței. O adresabilitate largă, la un nivel de tarifare spre mediu, poate însemna un nivel de investiții mai redus, așteptările clienților fiind mai ponderate. O adresabilitate concentrată, la un nivel ridicat de tarifare, presupune investiții mult mai ample, atât la nivelul confortului cât și al serviciilor. Păstrarea nivelului de confort și al calității serviciilor sunt însă marile provocări ale managementului hotelier, acest deziderat fiind strâns legat de calitatea managementului, de pregătirea personalului dar și de dinamica pieței. Dacă acest deziderat este atins, managementul reputației devine doar o sintagmă.

Ciprian Dogaru

Executive Manager, Hotel Ambient 4*, Brașov

Invitat FORO

Calitatea serviciilor trebuie continuu îmbunătățită, iar asta se face prin training-uri regulate și informații de ultimă oră împărtășite cu departamentele relevante. Mentenanța spațiilor hoteliere de asemenea este o prioritate, întrucât serviciile hoteliere bune nu pot compensa un spațiu neîntreținut și viceversa. Un mix între cele două componente este ideal și duce la succesul relației cu clientul. Reputația unui hotel este cartea sa de vizită. În mediul online, notele date de către oaspeți sunt oglinda activității hotelului, iar aceste note pot fi îmbunătățite printr-un management bun și o comunicare cu clientul.

Diana Popescu

General Manager, Hotel Epoque 5*, Bucharest

FORO Guest 

The online and offline reputation of a property transcends the degree of notoriety of the place or the brand, it represents the most faithful indicator of the degree of satisfaction of the guests, at the same time measuring the perception of all audiences on the performance of the hotel. In the case of a boutique hotel, such as Epoque, which is defined by the quality and degree of personalization of the services, the brand communication and the direct and real communication with the guests and with our partners is part of the daily activity. I always involve myself personally in the dialogue with Epoque guests, whether it is to monitor and respond to online reviews, or to various requests regarding services and events that take place in us. In terms of quality of services, this represents not only the number one priority, but also the main differentiator and identity of each property.

Oana Voicu

Manager, Hotel Peștera, Moroeni

Invitat FORO 

Calitatea serviciilor reprezintă un avantaj competitiv, ce face diferența dintre o experiență mediocră și una pe care vei mai dori să o retrăiești. Oamenii nu-și mai doresc doar dotări standard, iar calitatea ce trebuie avută în vedere depășește aspectele de ordin material, îndreptându-se spre curtoazie, comportamente, flexibilitate. În industria ospitalității personalul nu poate fi înlocuit în totalitate de roboți. Chiar dacă inițial investițiile sunt mari, acestea ar trebui să fie o prioritate și beneficiile se vor vedea pe termen lung. Calitatea devine un instrument de marketing, prin care se poate îmbunătăți imaginea companiei. Imaginea este extrem de importantă și în același timp dificil de menținut mai ales acum când totul se întâmplă în mediul online, în timp real. Reputația determina succesul, de aceea trebuie construită fără compromisuri, fără a renunța la valori. Oamenii vor avea încredere în hotelurile cu o reputație de neclintit și vor aprecia dedicarea și serviciile de calitate.

Bogdan Dănila

Primul român care a primit o stea Michelin

Keynote Speaker

Născut la Bistrița, Bogdan Dănilă a lucrat o perioadă de timp în echipa lui Gordon Ramsey și a fost nominalizat în topul celor mai buni 30 de bucătari sub 30 de ani din Marea Britanie. În prezent este executive chef al restaurantului Clocktower din cadrul hotelului New York Edition, parte a lanțului Marriott International. În 2017, Bogdan Dănilă a primit prima stea Michelin.

Ray F. Iunius

Business Development Director în cadrul EHL Advisory Services

Speaker și Invitat

Ecole Hôtelière de Lausanne (EHL) a fost fondată în 1893, fiind prima școală hotelieră din lume, dar și una dintre cele mai recunoscute instituții de top din industria ospitalității. Dr. Ray F. Iunius este autorul a numeroase lucrări, precum “Industrie de l’accueil”, “Hôtellerie de Luxe”, “La gestion des spas”, “Un hotel, un modèle?” , în edițiile ”de Boeck” și coautor al “Lausanne Report on the future of Hospitality Industry”.

Johnny Șușală

Managing Partner, Rare Foods Services, București

Invitat FORO 

În primul rând, dacă se construiește de la zero un restaurant trebuie, din punctul meu de vedere, să participe și bucătarul șef alături de arhitect, deoarece acesta știe foarte bine organizarea și fluxul tehnologic. În al doilea rând, recomandarea mea este ca investițiile să fie făcute în echipamente noi, deoarece dau randament pe termen lung. Managementul reputației din punctul meu de vedere are trei aspecte, pe care, de altfel, le știm cu toții: evoluția, evaluarea, execuția. Fără acestea nu poți avea o performanță profesională ca Chef.

Jacob Jan Boerma

Chef și Owner, Restaurant De Leest: 3* Michelin, Olanda

Speaker și Invitat

După ce a lucrat în mai multe țări alături de bucătari renumiți, Chef Jacob Jan Boerma și-a deschis propriul său restaurant De Leest, din Vaassen. La 6 luni de la deschiderea restaurantului a primit prima stea Michelin, după care au urmat titlul de „Chef of the Year” din partea Gault&Millau și celelalte două stele Michelin în 2007 și 2013.

Anca Thompson

Manager, Hotel Cherica 4*, Constanța

Invitat FORO 

Atmosfera care predomină în recepție, de la primul pas pe care oaspetele îl face în hotelul nostru este fără nici o îndoială determinată într-o foarte mare măsură de liderul hotelului. De la ținuta, amabilitatea și zâmbetul personalului care întâmpină oaspeții și până la cele mai mici detalii de curățenie, toate reprezintă standarde care trebuiesc monitorizate zilnic și care vor influența recenziile celor care ne trec pragul. Toate acestea se realizează doar printr-o prezență foarte activă a managerului în relațiile cu oaspeții și cu membrii echipei sale. Este într-adevăr un efort al unei echipe bine închegate, care își înțelege scopul și este extrem de motivată în atingerea unor ținte bine stabilite dinainte. Fiecare “jucător” își are rolul său, iar datoria managerului este să-i facă pe fiecare în parte să înțeleagă cât de importantă este contribuția tuturor în câștigarea unor experiențe de neuitat pentru cei care investesc să vina la noi. Provocarea mea pentru fiecare manager este să interacționeze cât mai mult cu oaspeții săi, pentru a afla în mod direct gradul de satisfacție al turiștilor, și mai ales pentru a avea ocazia să intervină în mod prompt și sigur, rectificând situațiile care ar putea influența recenzii negative mai târziu.

Chef Tsuchiya Naofumi

Chef & Owner, Tokyo Japanese Restaurant, Cluj-Napoca

FORO Guest

My desire to attend this event is not random. Investing in the quality of services represents us and our entire business. Undoubtedly, reputation in this area is vital but also very difficult to obtain, consolidate and maintaine. Here is the real challenge and fascination! 

Chef Thomas Parnaud

Head Chef, Restaurant Le Cave, Bucharest

FORO Guest

Thank you for the invitation to FORO 2018, an event that I find particularly useful in the Romanian industry. As you already know, a good restaurant works thanks to a team in the kitchen and a team in the restaurant.  At this point, quality services have become very important in the restaurant strategy to attract customers. To have a reputation, a Chef must create his own brand. For example the Cave of Bucharest is a restaurant with French haute-cuisine but eco responsible, 90-95% of the ingredients used being local, basic products, unpretentious in terms of quality.

Alexandru Dumitru

A primit distincția „Cheful Anului 2019“ din partea Gault & Millau

Speaker și Invitat

Chef Alexandru Dumitru se remarcă printr-un stil culinar bazat pe ingrediente de calitate, puse în valoare într-un mod cât mai simplu. De-a lungul carierei sale a lucrat în mai multe restaurante prestigioase, precum: Les Solistes (Berlin), Auberge du Soleil (California), Atra Doftana (premiul Terroir, Gault&Millau 2018), Bistro Ateneu, Anika Restaurant. Din februarie 2020, cheful își va deschide propriul restaurant în cadrul căruia își va pune în aplicare viziunea culinară.

Cezar Munteanu

Moderator al sesiunii „Restaurant Reputation”

Speaker și Moderator

Chef Cezar Munteanu lucrează în domeniul gastronomiei de peste 27 de ani. A ajuns să gătească pentru mari personalități ale lumii, dar și pentru copiii săraci din Africa. Astăzi predă management culinar și dezvoltă proiecte în industria ospitalității, îi învață pe copiii din România ce înseamnă alimentația sănătoasă și îi inspiră pe tinerii bucătari, nu doar să gătească, ci și să fie profesioniști responsabili. Este recunoscut ca fiind unul dintre cei mai mari susținători ai tinerei generații de bucătari din România, fiind implicat în proiecte de responsabilitate socială care susțin educația profesională. 15 ani de diplomație au făcut din Cezar Munteanu, din bucătarul diplomației românești, un diplomat al bucătarilor români.

Nora Al Zain

Hotel Manager, Bucharest Comfort Suites Hotel 4*, București

FORO Guest

Because we live in a world that is constantly developing at an alarming level, we must follow all modern trends. One of the primary pillars of resistance of a hotel is human capital. That is why it is very important to always invest and train our team in order to provide excellent services to our guests.

Chef Ștefan Popescu

Executive Chef, Pullman Bucharest World Trade Center

FORO Guest 

A restaurant is itself a complex investment. One of the current problems in this field is the quality of services, which is why it is imperative to invest in this direction. A restaurant can remain “top” only by maintaining quality – that is why this concept must be understood in detail. Competition is growing in all sectors and the best way to distinguish yourself from others is the reputation you build. The decision to use reputation as a career building tool differs from one sector to another and depends on the professional objective. However, being a professional with visibility becomes an increasingly necessary means of career development.

Silvia Pintilie Moscaliuc

Senior Interior Designer, Inland Deco, Iași

FORO Guest

A hotel is for a part of the guests the house away from home, and for another part it is that space that is referred to when it comes to comfort and ergonomics. In other words, it is an aesthetically superior point. For a designer, hotel and restaurant projects are challenging, inviting you to find a balance between avant-garde design, efficient compartmentalization, color and tempered lighting.

Raluca Buzdugan

Architect, Vlad Simionescu & Asociatii Arhitecti

DEVO Guest

“The participation at this forum is a good opportunity to talk with those who drive the development of the city. Only through good cooperation and understanding between the developer, architect, project manager and contractor, we can finally build viable, efficient and beautiful communities. The presentation of the most successful projects from each field and the meeting with key professionals from each sector, contribute to building an appropriate development strategy. As an architect, it is essential to understand what the community wants and how to build these things in an efficient way. It is our duty to make the cities we build better, and this can be done in team. “

Ramona Lasc

Sales Manager, Tagor Properties

DEVO Guest

“Romania has the advantage of having access to the largest market of the world, therefore many foreign and local investment funds have joined us in the last years. The importance of developing any kind of real estate project, residential, offices, retail or industrial, all contribute for a city to grow, by offering and creating new communities, new jobs, a continued economic growth, a high quality of life, by allowing people to live and work in a sure, modern and pleasant environment.

In order to facilitate the process, the local authorities have to stand up at the European standards by creating a large and local infrastructure, also human capital interventions, all this, leading to an urban growth. This is in fact the essence of development, the concentration in a few growth centers and the diffusion of growth to surrounding areas, until every corner of the country is reached properly.”

Dr. Marius Pascu

Medic Șef UPU-SMURD, Spitalul Județean de Urgență Pitești

Medic Invitat ROHO

“Am apreciat în egală masură la această ediție ROHO tematica convenției, prestigiul invitaților precum și activitățile organizate de Philips în sectorul de promovare a echipamentelor de ultimă generație ce ar putea utila un spital modern. Este o plăcere să afli informații despre sisteme medicale din țări apropiate României, de la care încă mai avem multe de învățat. A fost de asemenea un prilej în care scepticii trebuie să recunoască pe baza unor date statistice că nici sistemul medical românesc nu a stat pe loc în ultimii ani și că s-au făcut progrese în multe domenii. Cu speranța că ideile desprinse din temele generoase ale conferinței vor fi transpuse în practică prin măsuri menite să dea un plus de valoare și calitate actului medical, în general, dar mai ales din sistemul public, voi reveni cu plăcere și interes la următoarea ediție.”

Dr. Laurențiu Dașcă

Manager, Vaslui County Emergency Hospital

Guest Physician ROHO

“In the context of the accreditation of health establishments, as well as the alignment with European standards, the ROHO conference brings to the forefront the issues faced by state or private medical organizations. The concept of the event has evolved this year, bringing together professionals from Romania and abroad who spoke about the importance of clinical governance in the management of medical organizations. I have seen the same issue and orientation in guest presentations from CEE and neighboring countries and I am convinced that the safety and quality of a medical service provided by a medical institution are the most important conditions. They should equally address the structure, staff, and programs of a medical organization in order to have a patient-oriented end result and to provide it with the best experience. ROHO is also important because of the meeting of hospital directors from our country with health professionals from other European countries.”

Cristian Leancă

Agricultural and Zootechnical Cooperative Dumitra, Bistrița-Năsăud, +1000

Guest Farmer

It is an interesting meeting with many farmers from Romania and abroad, who have much to offer based on their experiences, from whom we have much to learn, especially in terms of how they managed to go through a period with which we are confronted now.

Florin Zănoagă

General Manager, FirstFarms Agro East, Brăila, +3500 ha

Guest Farmer

I welcome RALF International Agriculture Forum and I hope that it will continue for many more years. The organization of such a wide-scale meeting, dedicated to large farmers, to those who actually make agriculture efficient and support the country’s economy, is highly necessary. I welcome your initiative and I look forward to the following edition.

Dumitru Manole

Manager, SPORT AGRA, Constanța, + 800 ha

Guest Farmer

The meeting was special both due to the organization, as well as, and especially as, it has occasioned communication with various personalities of Romanian and foreign farming. Because AGRICULTURE is one of the most important economic branches for Romania.

Antoanela Comșa

va prezenta complexul rezidențial Gran Via Aviației din București, România

Test subtitlu 3

Georgeta Vilău

President, CELEZVIT SAG, Teleorman, +2400 ha

Guest Farmer

The event itself was a success. Current agricultural issues have been approached. It was a meeting with many Romanian and foreign farmers, who offered us some of their experiences and from whom we have a lot to learn. We would be glad if the scope of guests and issues approached would expand. Thank you for offering us the opportunity to participate in such an event.

Daniel Pop-Silaghi

Project Manager, Business Agro Consulting, Neamț, +800 ha

Guest Farmer

RALF was a breath of fresh air in the sea of larger or smaller specific events, due to the fact that, apart from the always productive meeting with friends, with colleagues, with collaborators from Romania, the foreign personalities invited shared many agricultural secrets from Finland, the Great Britain, Germany, Poland, sharing the experience of much better developed countries than Romania. Even though we have plenty of models of success among us, the approaches of farmers from other European states are always very useful for developing business and finding solutions to make current activity more efficient. The decision to organize an 8-hour (!) conference was very brave, but the choice of speakers was very inspired, making the 8 hours very interesting, from start to finish.

Lilian Captari

autorul proiectului Toya (Towards Your Aspiration) – Root House, București

Speaker și Invitat

Arhitectul are o experiență de 18 ani pe piață, iar unul dintre cele mai importante aspecte care dau formă carierei sale și pe care îl menționează ar fi relația personală cu clientul. În cazul proiectului Toya a fost nevoie de înțelegere și răbdare. Rezultatul este unul destul de bun, iar casa arată ca o locuință izolată pentru că s-au folosit câteva efecte speciale de integrare în context.

Robert Lamprecht

va vorbi despre proiectul rezidențial Villa Marie House din Austria

Speaker și Invitat

Arh. Robert Lamprecht este co-fondator al biroului de arhitectură Superfuturegroup cu sedii în Austria și Polonia, care se concentrează pe dezvoltarea de strategii pentru medii de viață verzi. Arhitectul consideră că îmbunătățirea mediului urban poate fi realizată prin integrarea naturii în clădirile și orașele noastre.  

www.superfuturegroup.com

Beatrice Dumitrașcu

Vice-President Residential Sales, One United Properties România

Speaker și Invitat

S-a alăturat companiei One United Properties în 2013, mai întâi ca manager de vânzări, iar în prezent în calitate de VP Sales Sales. Este responsabilă pentru administrarea celui mai mare portofoliu rezidențial de vânzări al companiei, generând servicii de calitate superioară atât pentru clienți cât și pentru proprietari. A lucrat pentru companii importante precum Forum Invest România, Anchor Group, Eurisko Consulting, Tiriac Imobiliare, Coldwell Banker și și-a pregătit abilitățile profesionale de-a lungul anilor în proiecte care implică vânzări, marketing, comunicare, management de proiect, evenimente și vânzări imobiliare.

www.one.ro

Dr. Bogdan Minescu

Head Physician within the Cardiology Unit , Clinical Emergency Hospital of Brăila County
Guest Physician ROHO

“The organization was highly appreciated by all participants, and the subjects approached touched on various aspects of the medical activity. Thus, from Gheorghe Borcean, MD, President of the Romanian College of Physicians, who presented the main problems of our healthcare system, I realized that this forum is concerned with the difficult situations with which those who work today in the system are confronted. Dr. Juliusz Jakubaszko has presented the state of emergency medicine in Poland, which is very similar to ours. Prof.Dr. Guido Adler has presented the organization of one of the most important hospitals in Germany, i.e. the one from Heidelberg. Hospital Room Concept by Philips was a pleasant surprise, presenting the current technological possibilities for each state of the long and difficult path of healthcare, starting from prevention and ending with home care, after discharge. The meeting was highly useful and we are looking forward to the next edition.”

Prof. Dr. Rodica Mihăescu

Medical Director, Emergency Hospital of Timișoara County

Guest Physician ROHO

“For me, as Medical Director of the Municipal Emergency Hospital of Timișoara, it was an opportunity to come into contact with my colleages from all over Romania, as well as from other countries, and to learn about issues from their hospitals, which can help me improve my knowledge in terms of a better organization of quality management. The organization was exceptional. The presence of speakers such as Dr. Gheorghe Borcean, Prof. Dr Guido Adler, Prof. Dr Diana Cimpoeșu or Holly McLaren gave me real pleasure in listening to them and in ‘borrowing’ new things from them, which we can implement or adapt to our medical system. It was also such a joy and pleasure to learn about the Hospital Room Concept made by Philips, which demonstrated the importance of new equipment for endowing the Emergency and, especially the Anesthesia and Intensive Care services in hospitals. Emergency medicine has an important role in Romania, and the 2nd session approached the more recent challenges in this field, aimed at increasing the quality of the medical service and of saving patients’ lives, both in Romania and abroad. The cardiology, prevention and control session complemented the day harmoniously, with important information from the two fields, and especially from the prevention and control of hospital-acquired infections, which currently requires readjustments in Romania, for the purpose of decreasing the risk of such infections. I congratulate you and I wish you great success for the future!”

Ana Smaranda Rinder

Manager, Vaslui County Emergency Hospital

Guest Manager ROHO

“I attended the Romanian Hospitals Convention since the first edition, attracted by the agenda and the impressive CVs of the guests. The exceptional guests, the information and the socialization opportunities offered, determined me to participate with increased interest each year. I would like the meeting of so many hospital managers in Romania, public and private, to be the basis for the revitalization or, why not, the re-establishment of the Romanian Hospitals Association – as a supporter and defender of the interests of the hospital medical service providers.”

Luca Ciprian Florin

Manager, Ștei Psychiatric Hospital, Bihor

Guest Manager ROHO

“It was an honor for me to attend such an event, which was high class from the quality of the guests, until the the topics they approached. Such events should be organized annually, inviting also the managers of monospecial hospitals as well to present the institution they lead. Thank you.”

Adrian Cican

Manager, Orsova Municipal Hospital, Mehedinti

Guest Manager ROHO

”The Romanian Hospitals Convention – ROHO 2017 was an extremely successful and useful event for the Romanian healthcare system!”

Adrian Tuhuț

Director, B&B Agro Holding, Galați +2600 ha

Guest Farmer

The event was a good opportunity for me to reunite with fellow farmers, but also to establish new connections. We have proposed, following our participation in the RALF, to conduct an experiment based on what we have seen in one of the presentations. In conclusion: a successful event where I came with pleasure and from which I left with the satisfaction that I learned new things.

Dr. Cristina Stănescu

Chief of Surgery Department, SJU Braila

Guest Physician ROHO

“It was an honor for me to participate at ROHO 2017, a special event that brought together specialists from several countries who came up with solutions to increase the quality of the medical act. The admirable results presented by colleagues from the neighbor countries are based on better funding, efficient and responsible medical management and a judicious use of human and material resources. In Romania, the competition between the public and the private system is becoming clearer. Sustained efforts by managers and health professionals will be needed to have an efficient public system, and such events will bring extra experience.”

Dr. Marius Pascu

Head Physician within the Emergency Unit , Clinical Emergency Hospital of Pitești County
Guest Physician ROHO

“In this edition of ROHO, I equally appreciated the topics of the convention, the prestige of the guests, as well as the activities organized by Philips in promoting state-of-the-art equipment that can be used to equip modern hospitals. It is a pleasure to find out novelties about the medical systems from neighboring countries, from which we still have a lot to learn. It was also an opportunity for the skeptics to recognize, based on statistical data, that the Romanian medical system did not stand still either in the past years, that it has made progress in many fields. Hoping that the ideas drawn from the general topics of the conference will be implemented through measures meant to add value and quality to the medical service, in general, and especially from the public system, I will attend the next edition with great pleasure and interest.”

Lucian Alexe

Manager, Caritas Municipal Hospital, Roșiorii de Vede, Teleorman

Guest Manager ROHO

“ROHO has met our expectations, the expectations of what the system needs: quality and performance. I discovered enthusiastic people who want to make a change, a radical change, by taking into account the interests of the patients, as well as those of the specialists. A major change can occur through communication, through the participation, at the top, of all stakeholders who are relevant in the healthcare system, but also through political will. The meeting with professionals from other European countries is just as important for us, due to the fact that we can discover a high-standard model in the European healthcare system that we can also implement in Romanian hospitals. It is my belief that ROHO must continue. The convention is absolutely necessary for all of us. This meeting makes it possible to make the problems that linger in the system transparent, it ensures continuous communication, cooperation, it can change outdated mentalities and processes, in order to achieve what we have all been waiting for, for a long time – change! “

Dr. Stela Halichidis

Manager, Clinical Hospital for Infectious Diseases, Constanța
Guest Physician ROHO

“The event was particularly useful and enjoyable. It seems that hospital managers really needed this exchange of experience. They shared their joys and tribulations about daily activity, seeing that there were others in their situation, and cooperated to find solutions. The organization of the event was very good, congratulations! We await the next edition. “

Dr. Corina Zorilă

Head of Internal Medicine Section, County Hospital, Arad
Guest Physician ROHO

“Thank you for the invitation to participate at ROHO 2017 – The Romanian Hospitals Convention, which took place in a very elegant setting, in accordance with the debates. The agenda of the event was very dense, with very current themes in hospital management, calling for our attention and focus. Romanian and foreign speakers have provided a wealth of information about personal managerial experience in various aspects of medical activity, from which the participants were able to extract ideas and solutions applicable to clinical practice. The exhibition and stands organized in the hotel foyer helped me to get some useful information about the state-of-the-art appliances and the various types of software. I believe that ROHO 2017 was a useful meeting that has to be continued because it has shown us that the efforts made to increase the quality of the medical act in the Romanian hospitals are not isolated, they are a part of a European effort to provide health systems efficient and efficient. “

Dr. Emilian Imbri

Manager, “Victor Babeş” Hospital, Bucharest

Guest Manager ROHO

“I like to attend the events organized by your team. I appreciate the chosen themes, guests, presentations, location and the interactive breaks. I appreciated also the order of the presentations so that they can be perceived as parts of the chosen topic – quality healthcare, as well as the effort to avoid the temptation to bring direct criticism to institutions whose representatives are not in the hall.”

Dr. Andrada Munteanu

CPU Coordinator, Hospital of Plastic Surgery, Reconstructive and Burns, Bucharest
Guest Physician ROHO

“From my point of view, ROHO is a novel idea, an original concept that provides a professional framework for presentations and expert discussions, both with decision makers from the Romanian medical system and with important representatives of the medicine-related industry, as well as possible sponsors and, last but not least, foreign guests from the field, who bring solutions and new ideas for management problems. In addition, the themes discussed are topical, being applicable in both state and private healthcare systems. I think I heard and saw many interesting things last year and this year at ROHO and I will certainly like to attend the next editions. “

Dr. Rodica Mihăescu

Director Medical, Spitalul Municipal de Urgență din Timișoara

Medic Invitat ROHO

“Pentru mine, ca Director medical al Spitalului Municipal de Urgență din Timișoara, a fost o oportunitate de a lua contactul cu ceilalti colegi din țară și din alte țări și de a cunoaște aspecte din spitalele lor, care mă ajută în îmbunătățirea cunoștintelor în vederea unei mai bune organizări a managementului calității. Organizarea a fost desăvârșită. Prezența unor speakeri precum Dr. Gheorghe Borcean, Prof. Dr Guido Adler, Prof. Dr Diana Cimpoeșu sau Holly McLaren mi-a produs o reală placere în a-i asculta și a împrumuta de la dânșii lucruri noi, pe care putem să le implementăm sau sau le adaptăm la sistemul nostru sanitar. O reală bucurie și plăcere mi-a facut Hospital Room Concept realizat de Philips, care mi-a demonstrat importanța noilor echipamente pentru dotarea serviciului de urgență și mai ales de ATI în spital. Medicina de urgență deține în țara noastră un rol important și sesiunea a 2-a a abordat cele mai recente provocări în acest domeniu, în vederea creșterii calității actului medical și salvării vieții pacienților, atât în țara noastră, cât și în străinătate. Sesiunea de cardiologie, prevenție și control au completat în mod armonios ziua cu informații importante și în cele două domenii, mai ales în cel al prevenției și al controlului infecțiilor intraspitalicești, care la ora actuală necesită reajustări în țara noastră, în vederea scăderii riscului acestor infecții. Vă felicit și vă doresc succes în continuare !”

Ana Smaranda Rinder

Manager, Spitalul Județean de Urgență Vaslui

Medic Invitat ROHO

“Am participat la evenimentul Convenția Română a Spitalelor încă de la prima ediție, atrasă fiind de agenda ofertantă și de CV-urile impresionante ale invitaților. Calitatea organizării, ținuta excepțională a invitaților, informațiile împărtășite, precum și oportunitățile de socializare oferite, m-au determinat să particip, cu interes crescut, în fiecare an. Mi-aș dori ca ocazia întâlnirii atâtor manageri de spitale din România, publice și private, să se transforme la viitoarele întâlniri și în șansa de a revigora sau, de ce nu, de a reînființa Asociația Spitalelor din România – ca susținător și apărător a intereselor prestatorilor de servicii medicale spitalicești.”

Luca Ciprian Florin

Manager, Spitalul de Psihiatrie Ștei, Bihor

Manager Invitat ROHO

„A fost o onoare pentru mine faptul că am putut participa la un astfel de eveniment, care, atât prin calitatea invitaților, prin subiectele abordate, cât și prin organizarea foarte bună, a fost unul de înaltă ținută. Astfel de evenimente ar trebui organizate anual, invitând să conferențieze și managerii spitalelor de monospecialitate, așa cum este și cazul instituției pe care o conduc. Vă mulțumesc.”

Dr. Laurențiu Dașcă

Director Medical, Affidea România

Medic Invitat ROHO

”În contextul acreditărilor unităților sanitare, precum și al alinierii la standardele europene, conferința ROHO aduce în prim plan problematicile cu care se confruntă organizațiile medicale de stat sau private. Conceptul evenimentului a evoluat în acest an, prezentând prin profesioniștii din țară și din străinate, importanța guvernanței clinice în managementul organizațiilor medicale. Am văzut aceeași problematică și orientare în prezentările invitaților din țările CEE și din cele vecine și sunt convins că siguranța și calitatea unui serviciu medical furnizat de o instituție medicală reprezintă cele mai importante condiții. Ele trebuie să se adreseze în egală măsură atât structurii, personalului, cât și programelor unei organizații medicale, pentru a avea un rezultat final orientat spre nevoile pacientului și pentru a-i furniza acestuia o experiență cât mai bună. În egală măsură, importanța ROHO o reprezintă întâlnirea directorilor de spitale din țara noastră ​cu profesioniștii din sănătate din alte țări europene, prin discuțiile deschise și împărtășirea experienței lor, pentru ca drumul nostru să fie cât mai scurt și cu rezultatele cele mai bune.”

Dr. Cristina Stănescu

Șef Compartiment Chirurgie Plastică, SJU Brăila

Medic Invitat ROHO

”A fost o onoare pentru mine să particip în calitate de medic invitat la ROHO 2017, un eveniment deosebit care a reunit specialiști din mai multe țări, care au venit cu soluții pentru creșterea calității actului medical. Rezultatele admirabile prezentate de colegii din țările vecine au la bază o mai bună finanțare, un management medical eficient, responsabil și o utilizare judicioasă a resurselor umane și materiale. În România se conturează tot mai clar competiția dintre sistemul public și cel privat. Va fi nevoie de eforturi susținute din partea managerilor și a tuturor profesioniștilor din sănătate pentru eficientizarea sistemului public, iar astfel de evenimente vor aduce un plus de experiență, informațiile acumulate putând fi puse în practică.”

Dr. Bogdan Minescu

Șef Secție Cardiologie, Spitalul Județean de Urgență, Brăila

Medic Invitat ROHO

”Modul de organizare a fost apreciat de către toți cei care au participat, iar subiectele abordate au atins diverse aspecte ale activității sanitare. Astfel, de la Dr. Gheorghe Borcean, Președintele Colegiului Medicilor din România, care a prezentat principalele probleme ale sistemului nostru sanitar, am reținut că acest for este preocupat de situația dificilă în care se află astăzi cei care lucrează în sistem. Dr. Juliusz Jakubaszko ne-a prezentat situația medicinei de urgență din Polonia, care are multe asemănări cu cea din țara noastră. Prof.Dr. Guido Adler ne-a prezentat organizarea unuia dintre cele mai importante spitale din Germania, cel din Heidelberg. Hospital Concept Room realizat de Philips a fost o surpriză plăcută, fiind prezentate posibilitățile tehnologice actuale pentru fiecare etapă din traseul lung și dificil al îngrijirii sănătății, pornind de la prevenție și terminând cu îngrijirilea la domiciliu de după externare. Întâlnirea a fost deosebit de utilă și așteptăm cu interes viitoarea ediție.”

Marco Mazzetto

va prezenta proiectul rezidențial Diamond Tree din Italia

Speaker și Invitat

Biroul de arhitectură 3ndy Studio a fost înființat de către Arh. Marco Mazzetto și Alessandro Lazzari, având numeroși colaboratori interni și externi, arhitecți, designeri, graficieni și urbanisti. De asemenea, este implicat în multe proiecte rezidențiale și de revitalizare a spațiilor publice și private. Începând cu 2011, 3ndy Studio activează pe piața internațională, precum Qatar și Dubai, cu proiecte în domeniul amenajărilor interioare.

www.3ndystudio.it/en

Cătălin Gagiu

Manager, Etinocereal SRL, Dolj, +2300 ha

Guest Farmer

I am at the first RALF conference and the first with foreign farmers. The difference from other Romanian conferences, that are all the same, is clear. Such an event must be held annually. Other top farmers or agricultural organizations from countries with tradition should be brought in to present us their experience, why not, even from Brazil. For example, we have made a very good contact with KRIR Poland and hope to start a collaboration with the farmers there.

Eva Bunea

PR Specialist, Octagon Contracting & Engineering

DEVO Guest

“Thank you DEVO for the occasion to reunite with the organized forum some of the most important players on the market for builders and to create a framework for the manifestation and exposure of the most important aspects in order to find real solutions and viable to current problems. Even if we are going through a delicate period and the 2018 construction market is in a difficult time, there is potential, and many of these problems can be solved, but this requires the involvement of all decision-makers, which is why the importance of construction projects is vital, as well as their support.

Also in 2018, Octagon continues, for 13 years, through work, involvement, added value and flexibility to strengthen its market position both as a General Contractor and a Specialized Contractor, and to provide feasible and realistic solutions to projects that become emblematic for city ​​and will have to withstand the test of time. “

Ștefan Stănescu

Director General, Agromec Vișina SA, Olt, +3500 ha
Fermier Invitat

O asemenea întâlnire, organizată an de an, este foarte importantă din punct de vedere al schimbului de experiență cu fermierii invitați din UE și a noilor tehnologii pe care aceștia le folosesc pentru creșterea randamentului producției. Doar fiind deschiși putem câștiga mai mult, împreună!

Adrian Soare

Senior Manging Partner, CUMULUS

Invitat DEVO

“Credem că arhitectura de calitate provoacă societatea și pe fiecare dintre noi la evoluție și construiește mentalități noi. Am construit CUMULUS pentru a susține cu profesionalism și responsabilitate acele investiții majore ce formează o veritabilă infrastructură a prosperității. Suntem prezenți la DEVO pentru un schimb deschis de idei și strategii cu cei care contribuie direct și semnificativ la dezvoltarea comunităților.”

Cristovao Rocha

Development & Expansion Manager, Sonae Sierra România

Invitat DEVO

“Fiind o companie internațională care oferă servicii pentru proprietăți imobiliare și retail, dedicată satisfacerii nevoilor investitorilor, suntem capabili să răspundem nevoilor clienților noștri și să adăugăm valoare în afacerea lor prin furnizarea de soluții și servicii de la A la Z, în domeniul gestionării și dezvoltării proprietăților și investițiilor. Dezvoltăm, gestionăm și investim în active de retail durabile și oferim servicii de investiții, arhitectură și inginerie, dar și servicii de administrare a proprietăților pentru clienți din diverse regiuni, precum Europa, America de Sud, Africa de Nord și Asia, creând o valoare comună pentru afacerea și societatea noastră.

DEVO Large Developers International Forum reprezintă pentru Sonae Sierra o oportunitate importantă de a interacționa cu partenerii și clienții, de a împărtăși experiențe și de a fi un jucător activ pentru îmbunătățirea continuă a sectorului. Este convingerea noastră că fiecare dezvoltare dintr-un oraș sau regiune trebuie să aducă valoare adăugată prin inovație, sustenabilitate și antreprenoriat. Noile dezvoltări vor integra tehnologia Smart Cities în care oficialii orașului interacționează direct, atât cu infrastructura comunității, cât și cu orașul. Sonae Sierra se angajează să joace un rol important în evoluția orașelor și regiunilor noastre, contribuind prin know-how și bune practici pentru a atinge acest obiectiv. “

Raluca Buzdugan

Arhitect, Vlad Simionescu & Asociatii Arhitecti

Invitat DEVO

”Participarea la acest forum este o bună oportunitate de a discuta cu cei care sunt motorul dezvoltării orașelor. Doar printr-o bună cooperare și înțelegere între dezvoltator, arhitect, project manager și constructor putem în final clădi comunități viabile, eficiente, frumoase. Prezentarea celor mai de succes proiecte în fiecare domeniu și întâlnirea cu profesioniști cheie din fiecare domeniu ajută la construirea unei strategii corecte de dezvoltare. Ca arhitect, este critic să înțeleg ce își dorește comunitatea și cum putem construi aceste lucruri eficient. Este de datoria noastră să facem orașele în care construim mai bune, iar lucrul acesta se face în echipă.”

Marius Moga

Deputy Sales & Marketing Director, ZACARIA

Invitat DEVO

“Atât infrastructura, cât și proiectele din domeniul construcțiilor au o importanță capitală în dezvoltarea naturală și sănătoasă a unei regiuni. În contextul actual al unor deficiențe evidente în domeniul forței de muncă, este necesar ca dezvoltatorii să inoveze și să propună noi proiecte care pe de o parte să satisfacă cerințele și nevoile clienților, iar pe de altă parte să fie atractive pentru angajații acestora, oferind atât valori tangibile, cât și experiențe unice. Compania Zacaria a construit, încă de la început, proiecte care să susțină antreprenorii în demersul lor de a-și desăvârși ideile și planurile și care să aibă totodată, un impact pozitiv asupra peisajelor urbane în care au fost integrate, uneori chiar redând importanța unor zone subdezvoltate. Stă în responsabilitatea noastră să dezvoltăm proiecte care influențează nu numai prezentul, ci mai ales viitorul comunităților în care activăm.”

Ramona Lasc

Sales Manager, Tagor Properties

Invitat DEVO

“România are avantajul de a avea acces la cea mai mare piață a lumii, prin urmare multe fonduri de investiții străine și locale ni s-au alăturat în ultimii ani. Importanța dezvoltării oricărui tip de proiect imobiliar, rezidențial, office, retail sau industrial, toate contribuie la dezvoltarea unui oraș prin oferirea și crearea de noi comunități, noi locuri de muncă, o creștere economică continuă, o înaltă calitate a vieții, permițând oamenilor să trăiască și să lucreze într-un mediu sigur, modern și plăcut.

Pentru a facilita procesul, autoritățile locale trebuie să se alinieze la standardele europene prin crearea unei largi infrastructuri locale, alături de intervențiile de capital uman, toate conducând la o creștere urbană. Aceasta este de fapt esența dezvoltării, concentrarea în câteva centre de creștere și difuzarea creșterii în zonele înconjurătoare, până când fiecare zonă a țării este atinsă în mod corespunzător. “

Eva Bunea

PR Specialist, Octagon Contracting & Engineering

Invitat DEVO

”Mulțumim DEVO pentru ocazia de a reuni, odată cu forumul organizat, o parte din cei mai importanți jucători de pe piața constructorilor și de a crea un cadru de manifestare și expunere a celor mai importante aspecte, cu scopul de a găsi soluții reale și viabile problemelor actuale. Chiar dacă traversăm o perioadă delicată, iar piața construcțiilor din 2018 se află într-un moment dificil, potențial există și multe dintre acestea se pot rezolva, dar acest lucru necesită implicarea tuturor factorilor de decizie, motiv pentru care importanța proiectelor în construcții este vitală, la fel și susținerea acestora. Tot în 2018, Octagon continuă, de 13 ani, prin muncă, implicare, valoare adăugată și flexibilitate să-și întărească poziția pe piață atât de Antreprenor General, cât și de Contractor specializat și să ofere soluții fezabile și reale proiectelor, care devin emblematice pentru oraș și vor trebui să reziste testului timpului.”

Dr. Mircea Cinteză

Șeful Secției Cardiologie 1, Spitalul Universitar de Urgență București

Medic Invitat ROHO

“A fost impresionant interesul pentru Convenția Română a Spitalelor. Un mare număr de participanți au venit la București din întreaga țară. Temele dezbatute sunt importante pentru oricine este implicat în activitatea de management medical.”

Dr. Alina-Bondoc

Director Medical, Medlife Titan, București

Medic Invitat ROHO

”Vă mulțumesc pentru invitatia la ROHO 2017 și mă bucur că am avut prilejul să particip și să ascult profesioniști din managementul medical, atât din România, cât și din străinătate. Consider că un asemenea eveniment pune România pe hartă, ca țară europeană, care oferă servicii de sănătate populației, la standarde de înaltă calitate. Este extrem de important schimbul de experiență și de viziune la nivel de management, pe care îl oferă un eveniment de acest tip, și nu în ultimul rând, posibilitatea de a cunoaște persoane-cheie din acest domeniu și de a lega relații profesionale de durată. Am apreciat în mod deosebit oportunitatea de a crește vizibilitatea sistemului medical privat în fața guvernanților, atât pe plan național, cât și internațional, prin promovarea unor organizații cum ar fi European Union of Private Hospitals (EUHP).”

Petru Șușca

Manager, Spitalul Clinic Județean de Urgență, Cluj

Manager Invitat ROHO

“Convenția Română a Spitalelor se evidențiază în peisajul evenimentelor din România. Reunind profesioniști din domeniul medical, evenimentul devine un prilej de a împărtăși experiență, dar și o ocazie de a interacționa cu oameni cu preocupări similare. Am apreciat alegerea atentă a speakerilor. Cunoștințele acestora sunt de un real folos în munca zilnică și pentru rezolvarea unora dintre problemele cu care ne confruntăm. Calific ediția din 2016 a Convenției Române a Spitalelor drept un eveniment constructiv și de calitate.”

Dr. Elisabeta Raț

Manager, Spitalul Municipal Carei, Satu Mare

Manager Invitat ROHO

”Vă mulțumesc pentru faptul că și în acest an m-ați onorat cu invitația de a participa la acest eveniment. Din prezentările Speakerilor din sănătate, de la noi și din străinătate, am observat că preocuparea deosebită pentru asigurarea calității actului medical și siguranța pacienților câștigă tot mai mult teren în managementul spitalelor publice și private. Cred că, în activitatea zilnică din unitățile sanitare, protocoalele terapeutice și procedurile de lucru implementate, definesc bune practici de eliminare a riscurilor clinice, combaterea infecțiilor asociate asistenței medicale și nu în ultimul rând, o abordare corectă și eficientă a diagnosticării și a tratamentului pacienților.”

Delia Mihaela Râșnoveanu

Manager, Spitalul Județean de Urgență, Brăila

Manager Invitat ROHO

”Evenimentul mi s-a părut deosebit, având un concept interesant. Poate ar fi fost benefică și o sesiune de discuții libere pe tema problemelor cu care ne confruntăm, probleme la care unii au deja soluții. În vederea socializării, pauzele au fost folositoare, pentru că am putut cunoaște persoane noi. Întâlnirea cu alte țări a fost foarte utilă pentru a observa ce probleme au și alții și ce lucruri bune sunt de menționat. Mulțumesc pentru invitație și sper să mai particip și pe viitor.”

Dr. Dan Sîmpălean

Manager, Spitalul Clinic Judeţean Mureş

Manager Invitat ROHO

“Consider că participarea mea la ROHO – Convenţia Română a Spitalelor a reprezentat o şansă reală de a lua contact cu noile practici, provocări şi oportunităţi din domeniul serviciilor medicale şi al managementului sanitar. Cred cu tărie că doar prin astfel de întâlniri care reunesc specialişti în sănătate, manageri de spitale, experţi din străinătate şi lideri din industria medicală putem să găsim puncte comune în dezvoltarea sistemului de sănătate şi soluţii la problemele pe care le întâlnim în activitatea de zi cu zi. Discuţiile cu specialiştii din străinătate au fost benefice deoarece experienţa din alte state europene poate servi ca o îndrumare pentru sistemul medical românesc. Evenimentul organizat în acest an a fost caracterizat de profesionalism, o bună alegere a celor care au susţinut prezentările şi o atenţia deosebită acordată fiecărui participant.”

Dr. Cristian Radu Jecan

Director Medical, Spitalul „Prof. Dr. Agrippa Ionescu”, București

Medic Invitat ROHO

“Mulțumesc organizatorilor pentru conceptul și formatul evenimentului Convenția Română a Spitalelor ROHO 2017. A fost o onoare și în același timp o experiență remarcabilă să onorez invitația primită. Conferința a oferit un cadru de întâlnire ideal pentru membrii echipelor de management din spitalele românești, prin asigurarea unui cadru propice de schimbare a informațiilor, de împărtășire a problemelor întâlnite în cadrul procesului de management spitalicesc și mai important, a soluțiilor găsite. Participarea specialiștilor și a profesioniștilor din sănătate din alte țări europene în cadrul ROHO, mai ales a celor din zonele învecinate cu România, a asigurat o diseminare largă a unor proiecte și soluții specifice implementate de aceștia, care pot constitui un model și pentru țara noastră.”

Tim Hassell

Farm Manager, Goodwood Farm, Marea Britanie, +1300 ha

Fermier Invitat

Trebuie să recunosc că am fost foarte impresionat de modul în care a decurs ziua şi de cât de prietenoasă și serviabilă a fost toată lumea. Am simţit că toată lumea este mândră de România. Pe un plan mai personal, a fost prima dată când am vorbit în faţa unui grup atât de mare de oameni, prin urmare, vă mulțumesc pentru oportunitatea acordată. Locaţia evenimentului a fost de înaltă clasă, cu facilități excelente. Am putut observa modul în care aţi programat speakerii pentru a le oferi tinerilor fermieri din România o idee despre modul în care alți fermieri europeni îşi construiesc afacerile și pentru a le da o idee despre oportunitățile care îi înconjoară. Invitaţii au arătat că există modalități diferite – de la unităţi independente cu un nivel înalt de mecanizare, în căutarea celui mai mic cost de producție, până la ferme precum Goodwood, care produc produse de calitate pentru a le vinde direct către consumator, și rolul pe care îl pot avea reţelele de socializare în afacerile în curs de dezvoltare. A fost fascinant să ascult fermieri români şi să-mi dau seama de potențialului sectorului agricol din România. Ascultându-i pe alţii, putem evolua.

Gabriel Verd Gallego

autor al complexului Bulevar Residential Building din Spania

Speaker și Invitat

Arh. Gabriel Verd Gallego lucrează cu cei mai importanți dezvoltatori imobiliari spanioli în domeniile: Arhitectură, Planificare Urbană și Durabilitate. În prezent, echipa sa construiește peste 2.000 de case în toată Spania. Proiectele sale rezidențiale au primit numeroase premii internaționale și au fost publicate în cele mai importante reviste de arhitectură. Proiectul Bulevar Residential Building a primit în 2019 recunoașterea din partea Madrid International Real Estate Exibition, ca fiind unul dintre cele mai bune proiecte rezidențiale din Spania.

www.gabrielverd.com

Puiu Ilisei

Director General, PILIS SRL, Călărași, +1000 ha
Fermier Invitat
Evenimentul a fost foarte benefic pentru mine, pentru că, deși consider că am echipamente moderne, mereu găsești ceva nou, întâlnești oameni cu experiențe diferite din diferite părți ale lumii. Astfel de evenimente trebuie organizate mai des, chiar în diferite locuri din țară și arătat fermierilor ce mi-ați arătat și mie.

Gabriel Dumitrașcu

Project Manager, Agri Consortium, Caraș-Severin, +6000 ha
Fermier Invitat

Sunt bucuros de faptul că Agri Consortium are ocazia să participe la premiera acestui eveniment în România. Reunirea în cadrul evenimentului a experților, fermierilor autohtoni și străini, va ajuta la o mai bună înțelegere a inițiativelor europene complementare și competitive în agricultură, reușind să creeze condițiile pentru o relaționare confortabilă.

Vasile Lungu

Administrator Agro Industrial Ceres, Iași, +2000 ha
Fermier Invitat

Schimburile de experiență sunt benefice progresului în orice domeniu de activitate nu doar al agriculturii. Astfel putem identifica asemănările, cât și deosebirile, modurile de lucru, având posibilitatea transferării cunoștințelor de bună practică, lucru esențial dezvoltării.

Vlad Bontaș

Director, AGROCOV, Galați, +5500 ha
Fermier Invitat
Vreau în primul rând să vă mulțumesc pentru invitația acordată și să vă felicit pentru organizarea Forumului, una foarte bine structurată, atât în baza invitaților, cât și a subiectelor abordate. A fost o zi plină de acumulare de informații, sperăm noi folositoare, iar când ne-au permis pauzele am profitat pe partea de networking cunoscând alți colegi din țară și povestind unii altora cu ce ne lovim în fermele noastre și ce putem îmbunătăți.

Dimitrie Muscă

Director General, Combinatul Agroindustrial Curtici, Arad, +7500 ha
Fermier Invitat
Lucrez în zona de vest a țării și exploatăm o suprafață de 7600 de hectare în două combinate, cel de la Curtici și cel de la Olari. Avem totul integrat, de la semănatul culturilor în câmp – grâu, porumb, rapiță, soia, până la produsele procesate din magazinele noastre, totul este în circuit închis. Pe acest segment, care este destul de lung, nimeni nu se interpune cu absolut nimic.

The Clocktower

New York, Sua

Clocktower este restaurantul în care Bogdan Dănilă este Executive Chef, fiind primul român care a primit o stea Michelin.

Presented by

Bogdan Dănilă
primul român care a primit o stea Michelin
Executive Chef, Clocktower New York

Cătălin Gagiu

Director General, Etinocereal SRL, Dolj, +2300 ha
Fermier Invitat
Sunt la prima conferință RALF și prima cu fermieri străini. Diferența față de conferințele românești trase la “indigo” este clară și de aici necesitatea ca un astfel de eveniment să fie ținut anual. Ar trebui aduși și alți fermieri de top sau organizații agricole din țări cu tradiție care să ne prezinte experiența lor, de ce nu, chiar și din Brazilia. De exemplu, noi am am legat un contact foarte bun cu KRIR Polonia și sperăm să legăm o colaborare cu fermierii de acolo.

Adrian Tuhuț

Director, B&B Agro Holding, Galați +2600 ha
Fermier Invitat
Evenimentul a fost un bun prilej de a reîntâlni și reînnoda legături vechi, dar și de a stabili unele noi, iar faptul că avem ocazia de a învăța din experiența altor mari fermieri europeni sau de pe alte continente este cu atât mai important. Ne-am propus, în urma participării la RALF, să facem un experiment bazat pe ceea ce am văzut într-una din prezentări. În concluzie: un eveniment reușit la care am venit cu plăcere și de la care am plecat cu satisfacția că am învățat lucruri noi.

Cristian Leancă

Cooperativa Agricolă și Zootehnică Dumitra, Bistrița-Năsăud, +1000
Fermier Invitat

Este o intâlnire interesantă cu mulți fermieri din țară și din străinătate care au de oferit multe din experiențele lor, de la care nu avem decât de învățat, de cum au trecut ei printr-o perioadă pe care noi acum o parcurgem

Florin Zănoagă

Director General, FirstFarms Agro East, Brăila, +3500 ha
Fermier Invitat

Forumul Internațional de Agricultură RALF este binevenit și sper să continue. Este necesară organizarea unei întâlniri de o asemenea anvergură, dedicată marilor fermieri, cei care de fapt fac agricultura performantă și susțin economia țării. Salut inițiativa dumneavoastră și aștept cu interes următoarea ediție.

Dumitru Manole

Director, SPORT AGRA, Constanța, + 800 ha
Fermier Invitat

Întâlnirea a fost deosebită atât din punct de vedere al organizării, cât mai ales datorită faptului că a prilejuit comunicarea cu diverse personalități ale farmingului din România și din alte țări. Pentru că AGRICULTURA pentru România este una dintre ramurile economice cele mai importante.

Georgeta Vilău

Președinte, CELEZVIT SAG, Teleorman, +2400 ha
Fermier Invitat
Evenimentul în sine a fost un succes. S-au abordat subiecte de actualitate pentru agricultură. A fost o întâlnire cu mulți fermieri români și din străinătate care ne-au oferit din experiența lor și de la care noi mai avem de învățat. Ne-am bucura dacă s-ar lărgi sfera invitaților și a problemelor abordate. Vă mulțumim că ne-ați oferit prilejul de a participa la un astfel de eveniment.

Daniel Pop-Silaghi

Project Manager, Business Agro Consulting, Neamț, +800 ha
Fermier Invitat
RALF a fost o gură de aer proaspăt în marea de evenimente specifice mai mici sau mai mari, pentru că, pe lângă întâlnirea întotdeauna productivă cu prieteni, colegi, colaboratori din țară, personalitățile invitate din afara granițelor au împărtășit multe din secretele agriculturii din Finlanda, Marea Britanie, Germania, Polonia, oferind astfel din experiența unor țări mult mai bine dezvoltate decât România. Deși avem suficiente modele de succes și printre noi, abordările fermierilor din alte state europene sunt întotdeauna deosebit de utile pentru dezvoltarea afacerilor și găsirea de soluții pentru eficientizarea activității curente. Mi s-a părut foarte curajoasă decizia de a organiza o conferință de 8! ore, însă alegerea foarte inspirată a fiecărui speaker invitat a făcut ca cele 8 ore să fie interesante de la început până la sfârșit.

Proiect: Openville

Timisoara, Romania

IULIUS & ATTERBURY EUROPE

Openville este cel mai mare proiect de tip mixt din vestul României, aflat în plină dezvoltare în centrul Timişoarei, în proximitatea Iulius Mall. Acesta va fi principalul pol de business, retail şi entertainment din regiune şi va fi inaugurat în primăvara anului 2019, odată cu finalizarea primei etape. Openville va reprezenta o destinaţie cosmopolită de lifestyle, care va include: şapte clădiri de birouri, 450 de magazine, un parc de peste 55.000 mp, restaurante şi cafenele tematice, un nou concept de cinema, carusel pentru copii şi săli de evenimente. Valoarea investiţiei este de peste 220 de milioane de euro.

Presented by

Raluca-Munteanu-1
Raluca Munteanu
Business Development Manager IULIUS
Speaker DEVO 2018
Raluca-Munteanu-1
Raluca Munteanu
Business Development Manager IULIUS
Speaker DEVO 2018

Other Projects & Speakers